27/1/13

EXCELENCIA=EQUIDADE

 Enrique Roca, exdirector do Instituto de Avaliación e asesor da OEI (Organización de Estados Iberoamericanos organismo internacional intergubernamental especializado en educación, ciencia e cultura) publica un interesante artigo no número3.968 da revista ESCUELA (xaneiro 2013).
As e os docentes, competentes e comprometidos, presionados (mesmo cuestionados) polos resultados PISA e PIRLS deben ler este texto no que se informa que "Nos niveis socioeconómicos máis modestos (...) os alumnos españois obteñen mellores resultados que o promedio OCDE".  É nos estatus socioeconómicos máis favorables onde o sistema educativo español obtén peores resultados.
Conclúe Roca  que "As sucesivas edicións de PISA confirman que os sistemas educativos de máis elevado rendimento son tamén os máis equitativos. Os sistemas educativos son excelentes cando garanten os mellores resultados  á maioría do alumnado, e as diferencias son pequenas, ou o que é o mesmo, cando tamén son equitativos"

No hay comentarios:

Publicar un comentario