4/11/09

JULIÁN PASCUAL DIÉZ

Este xoves, 5 de novenbro, teremos a primeira sesión do Curso sobre a elaboración do Proxecto Lector de Centro impartida por D. Julián Pascual, profesor da EU de Maxisterio, Facultade de Ciencias da Educación e de Psicoloxía da Universidade de Oviedo en materias relacionadas coa didáctica da lingua e a literatura e especialmente, coa didáctica da lectura e escritura.
Sería interesante consultar algo do moito que leva publicado Julián Pascual sobre lectura.
Podedes consultar a presentación: PROYECTO DE LECTURA Y BIBLIOTECAS: UNA OPORTUNIDAD PARA LA MEJORA DE LA EDUCACIÓN LECTORA Y MUCHO MÁS.

1 comentario:

  1. Olá
    muito interessante esta intervenção. O acto de ler está associado ao processamento de informação e à aquisição de conhecimento. A leitura bem sucedida é sempre um meio para criar motivações para outras leituras; formar uma estrutura cognitiva rica e flexível; adquirir ou alterar padrões de comportamento; desenvolver capacidades de comunicação.
    Nisto, o papel da biblioteca escolar face à facilitação do contacto com materiais de leitura de qualidade ganha mais relevo. relembrar que a BE é um espaço de democratização do acesso à leitura. Por isso nunca é demais ler e dar a ler aos colegas e directores escolares, o Manifesto da UNESCO para as bibliotecas escolares.
    Bom trabalho

    ResponderEliminar