O
número 429 da revista Cuadernosde pedagogía,
decembro 2012 ven sendo un monográfico sobre o proxecto
INCLUD-ED . Strategies for inclusion and Social Cohesion in Europe from
Education. Unha investigación
sobre o fracaso escolar que aporta interesantes propostas de
solución.
Baixo
o título xeral de Claves
para conseguir el éxito educativo
e coordinado polo Centro de Investigación en Teorías e Prácticas
Superadoras de Desigualdades (CREA), inclúe artigos sobre o
proxecto, os agrupamentos, estratexias metodolóxicas innovadoras e
inclusivas, participación das familias, apertura do centro
educativo:
- Valls Carol, R. e Mulcahy, C. no artigo El proyecto INCLUD-ED, presentan o proxecto, os seus obxectivos, estructura e metodoloxía. (pp 14-16)
- Ojala, M. e Padrós, M. amosan en Actuaciones educativas de éxito, universales y transferibles, as claves das estratexias que melloran a aprendizaxe e a cohesión social en base a agrupamentos heteroxéneos. (pp 18-19)
- Duque, E.; Holland, Ch. E Rodríguez, J. no artigo Mixture, streaming e inclusión: tres formas de agrupar al alumnado, informan de que as conclusións da investigación evidencian que a inclusión ou traballo en grupos heteroxéneos é o tipo de agrupamento que máis favorece a aprendizaxe instrumental e emocional e, xa que logo, a calidade educativa. (pp 28-30)
- Racionero, S. e Brown, M. presentan no artigo Lectura en más espacios y con más personas, dúas experiencias de lectura en Cataluña e Malta semellantes aos nosos clubs de lectura. (pp 37-39)
- Tamén inclúe unha entrevista a Ramón Flecha catedrático de socioloxía da Universidade de Barcelona e investigador principal do proxecto integrado europeo INCLUD-EDhttp://educacion-orcasur.blogspot.com.es/2010/02/entrevista-ramon-flecha-en-te-digital.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario